POVINNĚ ZVEŘEJŇOVANÉ INFORMACE PODLE ZÁKONA Č. 106/1999 SB.
- Název
MŠ Bílenecké nám., příspěvková organizace
Adresa: Bílenecké nám.33/1, Praha 8 – Dolní Chabry
- Důvod a způsob založení
Zřizovatelem MŠ Bílenecké nám., příspěvková organizace je Městská část Praha-Dolní Chabry,
zřizovací listina byla vydána škole usnesením Zastupitelstva Městská část Praha-Dolní Chabry č. 26/12/2002 ze dne 23. 4. 2002
Hlavním účelem zřízení organizace je zabezpečení potřeb, zejména výchovy a vzdělání občanů obce.
Zřizovací listina a jmenovací dekret ředitelky školy jsou uloženy v ředitelně mateřské školy a jsou k dispozici kdykoli po telefonické domluvě.
- Organizační struktura
- ředitelka– Mgr. Alena Baxová
- učitelky– vedoucí učitelka na detašovaném pracovišti – Pavla Vítková,
- dále Blanka Jiříková, Petra Marková a Klára Doležilová, Monika Šefrnová, Jana Peterková, Klára Doležilová
- školní asistentky – Květa Fialková, Nesrin Kocabas
- na zajišťování překryvů – Jana Peterková
- Součásti školy
Mateřská škola IZO 107 503 107
místa poskytovaného vzdělávání nebo školských služeb:
- Bílenecké náměstí 1/33
- Hrušovanské náměstí 5/253
Školní jídelna IZO 108 000 818
Školní jídelna – výdejna IZO 181 028 361
- Kontaktní spojení
MŠ Bílenecké nám., příspěvková organizace
Bílenecké náměstí 33
184 00 Praha-Dolní Chabry
tel. Bílenecké nám.: +420 284 680 836, +420 601 372 620
email: msbilenecke@msbilenecke.cz
tel. Hrušovanské nám.: 601 359 601
- Případné platby lze poukázat
- ČSOB, č. účtu 181292777/0300
- IČ
- 70986819
- DIČ
- CZ 70986819
- Hlavní dokumenty
8.1 Seznamy hlavních dokumentů
- Školní vzdělávací program
- Školní řád
- Rozpočet
rozpočty, střednědobé výhledy a návrhy – odkaz
- Žádosti o informace
- Informace lze žádat v kanceláři školy v úředních hodinách.
Postup při vyřizování žádostí o poskytnutí informace:
- a) žádost se podává ústně nebo písemně
- b) není-li žadateli na ústně podanou žádost informace poskytnuta, nebo ji žadatel považuje za nedostatečnou, je třeba podat žádost písemně
- c) žádost je podána dnem, kdy ji obdržel povinný subjekt (škola)
- d) z podání musí být zřejmé, komu je určeno a kdo je činí, nejsou-li v žádosti tyto údaje, není žádost podáním ve smyslu tohoto zákona a odkládá se
- e) vedení školy posoudí obsah žádosti a poskytne požadovanou informaci ve lhůtě do 15 dnů od přijetí podání nebo upřesnění žádosti – v případě, že není zřejmé, jaká informace je požadována, vyzve do sedmi dnů od podání žadatele k upřesnění- v případě, že požadované informace se nevztahují k jeho působnosti, žádost odloží a tuto skutečnost oznámí do 3 dnů žadateli
- f) pokud nebude možno žadateli vyhovět, bude o této skutečnosti vydáno rozhodnutí podle §15 zákona 106/1999 Sb., proti tomuto rozhodnutí lze podat odvolání do 14 dnů prostřednictvím školy k příslušnému nadřízenému orgánu (§16), informace jsou poskytovány za úhradu nákladů spojených s vyřizováním žádostí dle sazebníku.
- Sazebník úhrad za poskytování informací
Poskytování informací | Poznámka | Kč | |
1. | Kopírování na kopírovacích strojích | A4 jednostranné | 2,00 |
2. | Tisk | A4 černobílé | 3,00 |
A4 barevné | 10,00 | ||
3. | Kopírování na magnetické nosiče | Disketa 3,5“ | 20,00 |
CD | 50,00 | ||
4. | Telekomunikační poplatky | Meziměstské | Dle platných tarifů |
5. | Poštovné a jiné poplatky | Dle platných tarifů | |
6. | Nahlížení do spisů | Bezplatně |
- Příjem stížností a dalších podání
- Příjem žádostí a dalších podání lze provést v kanceláři školy v úředních hodinách
- Elektronicky prostřednictvím datové schránky
Postup při vyřizování stížností, oznámení a podnětů
Stížnosti proti postupu ředitele školy nebo školského zařízení při jeho rozhodování ve věcech stanovených v § 165 odst. 2 zákona č. 561/2004 Sb. a v § 24 odst. 3 zákona č. 109/2002 Sb. budou vyřizovány podle § 175 zákona č. 500/2004 Sb.
Pracovníci oprávněni přijímat a vyřizovat stížnosti, podněty a oznámení
Pracovníci oprávněni přijímat a vyřizovat stížnosti, podněty a oznámení v souladu s § 175 zákona č.500/2004 Sb.:
- Mgr. Alena Baxová – ředitelka školy
V případě její nepřítomnosti
- Opravné prostředky
- Lze podat písemně v kanceláři školy nebo pomocí datové schránky.
- Popisy postupů – návody pro řešení životních situací
- Nejdůležitější používané předpisy
Tyto předpisy jsou k nahlédnutí v ředitelně školy po telefonické domluvě.
Sdělení č. 104/1991 FMZV o Úmluvě o právech dítěte
Zákonč. 1/1993 Sb., Ústava České republiky
Zákon č. 2/1993 Sb., Listina základních práv a svobod
Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním a vyšším odborném a jiném vzdělávání Školský zákon
Zákon č. 562/2004 Sb., kterým se mění některé zákony v souvislosti s přijetím školského zákona
Zákon č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů
Zákon č. 500/2004 Sb., správní řád
Vyhláška č. 14/2005 Sb., o předškolním vzdělávání
Vyhláška č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních zpráv a vlastního hodnocení školy
Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
Vyhláška č. 16/2005 Sb., o organizaci školního roku
Vyhláška č. 64/2005 Sb., o evidenci úrazů dětí, žáků a studentů
Vyhláška č. 73/2005 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných
Vyhláška č. 107/2005 Sb., o školním stravování
Vyhláška č. 364/2005 Sb., o vedení dokumentace škol a školských zařízení a školní matriky a o předávání údajů z dokumentace škol a školských zařízení a ze školní matriky, ve znění pozdějších předpisů.
Vyhláška č. 263/2007 Sb., kterou se stanoví pracovní řád pro zaměstnance škol a školských zařízení zřízených Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy, krajem, obcí nebo dobrovolným svazkem obcí.
Nařízení vlády č. 75/2005 Sb., o stanovení rozsahu přímé vyučovací, přímé výchovné, přímé speciálně pedagogické, přímé pedagogicko-psychologické činnosti pedagogických pracovníků, ve znění pozdějších předpisů.
Vyhláška Zákon č. 262/2006 Sb., Zákoník práce
Občanský zákoník č. 89/2012 Sb.
– všechny předpisy ve znění pozdějších předpisů
- Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.
